maandag 1 december 2014

champagne galajurk zeemeermin knop kant appliqué

champagne galajurk zeemeermin knop kant appliqué
verfraaiing:knop, kant, appliqué
netto gewicht:2,5 kg
mouwlengte:mouwloos
rugdetails:rits
zoom / sleep:kapelsleep
afgebeelde kleur:champagne (kleur & stijl weergave kan verschillen per monitor.)
baleinen:ja
opmerkingen:voering kleur: champagne; kant kleur: ivoor, onze excuses, maar deze jurk is niet op-maat gemaakt verkrijgbaar vanwege het design
hals:juweel
ingebouwde bh:ja
silhouet:trompet/zeemeermin
stof:kant
verzendgewicht:2.98 kg
beste keuze die ik heb gemaakt. kwaliteit van het materiaal is super. perfecte kant en borduurwerk, dank u LITB, kan niet wachten tot mijn grote dag. was zo ongerust over het kopen van een jurk online, na het lezen van een aantal negatieve beoordelingen. maar ik deed een stap van geloof en God, ik ben blij dat ik dat gedaan heb 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten