woensdag 6 mei 2015

zwarte galajurk lange mouwen chiffon strapless vloer-length

zwarte galajurk lange mouwen chiffon strapless vloer-length
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite
terug details: lace-up
getoond kleur: roze blozen
ingebouwde beha: ja
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
stof: chiffon
uitbenen: ja
taille: empire
scheepvaart gewicht: 1.98kg
silhouet: schede / kolom
trend: open rug
seizoen: de zomer, herfst, lente
netto gewicht: 1,5 kg
notities: kralen patroon op plus size jurken kunnen iets afwijken van foto's, zal kralen worden gedaan in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
versieringen: ruching, kralen
zoom / trein: vloer-length
hals: sweetheart, strapless
de jurk kwam op tijd. ik maakte gebruik van de aangepaste metingen en de jurk passen als een handschoen. de rits was een beetje moeilijk te zip-up en het ontwerp op de rug in de buurt van de onderkant van de rits was uitgelijnd, maar over het algemeen was ik satisfied.dress past mooi en comfortabel. niet te strak rond de heupen en zeer goed gemaakt. de grootte was goed (hoewel te lang voor mij, maar ik wist dat als ik besteld). kleuren zijn mooi en hetzelfde als op de foto. ik ben erg blij met mijn aankoop en het werd afgeleverd binnen de beloofde timeframe.this is de tweede jurk die ik heb van lichte besteld in de doos en opnieuw de jurk is fantastisch. ziet er net als de foto's op de website. bestelde een maat 4 en passen perfect in de buste, taille en lengte geen aanpassingen nodig. het elastiek in de armen is een beetje krap, maar zou geen probleem zijn. zou ik opnieuw bestellen van hen. de tijd die nodig was van de plaatsing van bestelling tot levering was ook super snel!  http://www.vestiatientje.nl/galajurken/12-mouwen-galajurken-dark-navy-sweep-trein-prinses-algemeen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten