woensdag 6 mei 2015

galajurken met mouwen taft prinses a-lijn vloer-length

galajurken met mouwen taft prinses a-lijn vloer-length
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, plus maten
versieringen: criss kruis, pick-up rok, bloem (s)
uitbenen: ja
zoom / trein: vloer-length
ingebouwde beha: ja
terug details: lace-up
nettogewicht: 2kg
volledig gevoerd: ja
gelegenheid: snoepje 16, quinceanera, formele avond, prom
silhouet: prinses, baljurk, a-lijn
trend: vintage geïnspireerde
stof: taft
notities: kralen kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk u bestelt
seizoen: de winter, herfst, lente
hals: sweetheart, een schouder
mouwlengte: mouwen
taille: natuurlijke
getoond kleur: regentaat
ik deze jurk in koningsblauw, maat 12 droeg, niet op maat gemaakte. ik ben 5'3 "en het was een beetje lang, zelfs met hakken, maar ik kreeg het niet gezoomd, ik raapte het op een beetje toen ik liep en het was prima. ik draag een 38d beha-maat en ik heb draag een strapless beha eronder voor bescheidenheid (voor het geval dat ... dansen, buigen, enz.), maar ik denk niet dat ik zou het nodig hebben. het was zo'n goed geconstrueerd jurk! ik was geschokt over hoe mooi het materiaal en de details waren. uitbenen, ingebouwde beha en een beha band in de rug, extra stof in het geval dat in moet worden verhuurd, het was geweldig! ik zal zeker om weer voor marine corps ball volgend jaar! de jurk is precies zoals ik besteld. maar ik had betaald voor de 3-5 dag verzendkosten, maar het was meer dan 7 dagen te krijgen voor mij en ik moest nog een jurk voor het evenement te kopen. http://www.msmerian.nl/galajurken/scoop-neck-galajurken-korte-mouwen-kant-prinses-pailletten-geen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten