woensdag 6 mei 2015

galajurken met mouwen open rug chiffon bruin vloer-length

galajurken met mouwen open rug chiffon bruin vloer-length
silhouet: schede / kolom
stof: chiffon
scheepvaart gewicht: 1.98kg
gelegenheid: militaire bal, formele avond
mouwlengte: mouwen
seizoen: de zomer, herfst, lente
volledig gevoerd: ja
hals: een schouder
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, plus maten
versieringen: side draperen, draperen, kralen, split vooraan
notities: kralen kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk u bestelt
trend: open rug
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
zoom / trein: vloer-length
getoond kleur: bruin
mooie jurk! zodra ik kreeg de jurk die ik had mijn maat naaien hetzelfde zilver chiffon stof onder de kant van de achterkant van de jurk. ik hield niet van de pure terug dus mijn wijzigingen waren perfect. litb zelfs stuur me een extra yard stof het gratis te doen. ik bestel een veel vorm litb en ze zijn geweldig. aangepaste metingen zijn plek op !!!! deze jurk is prachtig. ik weet niet over het algemeen doen een schouder jurken, maar iets over dit ontwerp alleen maar sprak me zo veel. ik heb de jurk in jade, en het is een lichter groen dan ik had verwacht, maar net zo, zo mooi. de baleinen in het lijfje is zeer stevig, en ik eigenlijk denk niet dat ik zal een beha met het nodig hebben. gewoon een prachtige dress.very mooie jurk. heb het in jade, en ik houd van de kleur. had het gedaan om specifieke metingen, en het past perfect. kralen wordt vakkundig gedaan. dank u voor een mooie jurk. http://www.tustage.nl/galajurken/galajurken-korte-mouwen-ronde-hals-kant-parel-roze.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten