woensdag 6 mei 2015

galajurk chiffon geen v-hals salie mouwen borstel trein

galajurk chiffon geen v-hals salie mouwen borstel trein
scheepvaart gewicht: 1.98kg
ingebouwde beha: ja
stof: satijn chiffon
terug details: rits
mouwlengte: mouwen
body shape: grote maten, misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite
uitbenen: geen
volledig gevoerd: ja
trend: elegant, fonkeling & shine
silhouet: schede / kolom
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
versieringen: broche, criss cross, split voorkant, zijkant draperen, kralen
zoom / trein: sweep / borstel trein
hals: v-hals
taille: natuurlijke
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: salie
seizoen: de zomer, herfst, lente
uitstekende kleur en stof. besteld met aangepaste metingen en het kwam perfect passend. net als de meeste op maat gemaakte jurken, het komt niet met een sluiting in de rug naar de mesh en juwelen achter je nek haak, maar dat is geen probleem. meeste kleermakers zal bevestigen dat gratis. echt geweldig! love this. ik was er niet zeker van de grootte zou passen, want ik moest een groter formaat te bestellen naar de top veranderde krijgen. maar ze zien er perfect. zou hen opnieuw te proberen om te zien of er behoefte is aan alteration.i net ontvangen deze jurk en ik ben soooooo opgewonden om het te dragen !!! absoluut mooi. het naaien is uitstekend en de details zijn ongelooflijk! bot in lijfje dus geen noodzaak voor onderkleding. het is prachtig !!! kopen de grootte trouw aan uw metingen. ik zal zeker weer kopen! het was goed voor mijn dochter, maar niet voor mij. maar ik zal zeggen dat het een goede koop gezien de prijs. maar moet waarschijnlijk proberen om het te krijgen in het wit in plaats van de meloen color.beautiful jurk, groot vakmanschap. bestelde ik mijn metingen. de jurk kwam 3 dagen later dan aangegeven. een ding zou ik bij mijn volgende volgorde te wijzigen: de lengte van de jurk was te lang voor een enkellange + 2 inch. ik droeg een 3inch hiel en ik was nog steeds stappen op mijn rok. http://www.animiet.com/sample-page

Geen opmerkingen:

Een reactie posten