woensdag 6 mei 2015

galajurk een schouder korte mouw draperen kralen

galajurk een schouder korte mouw draperen kralen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
volledig gevoerd: ja
zoom / trein: vloer-length
notities: kralen kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk u bestelt
getoond kleur: candy pink
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, plus maten
mouw lengte: korte mouw
netto gewicht: 1,5 kg
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
versieringen: criss kruis, draperen, kralen
stof: chiffon
trend: open rug
silhouet: schede / kolom
hals: een schouder
seizoen: de zomer, herfst, lente
ingebouwde beha: ja
mouw type: cap
taille: natuurlijke
uitbenen: ja
i loooooooove deze jurk. ik was sceptisch over het kopen van deze jurk op het eerste, omdat ik niet wil mijn geld te verspillen, maar tot mijn verbazing de jurk is mooi en goed gemaakt. de details en de kwaliteit van de jurk is uitstekend. ik ging 2 maten en het past me een t. dus zorg ervoor dat je de metingen te controleren en ga 2 maten. ik betaalde voor prioritaire verschepen en het kwam zeer snel. ik ben erg tevreden. het ziet er precies zoals de foto. het enige wat ik was niet tevreden over was, was de extra $ 49 ik moest betalen voor de douane. de verladers does'nt vertellen over de extra kosten. im blij dat het was het waard it.hi spijt gisteren kocht ik een jurk in uw site unfortunatelly piepkleine krijgen, maar ik mis de write kleur zou u veranderen colour's jurk voor me zou ik graag dezelfde kleur als het krijgen beeld, iets als rood als iam niet verkeerd nogmaals spijt, maar ik hoop dat het niet te laat om de kleur te veranderen, iam een ​​zwarte vrouw en de zwarte kleur gewoon thuisblijven goed passen mij en ik hoop dat deze jurk zo snel mogelijk u dankzij krijgen http://www.msmerian.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten