woensdag 6 mei 2015

galajurk met kanten mouwen zeemeermin v-hals pailletten

galajurk met kanten mouwen zeemeermin v-hals pailletten
trend: elegant, fonkeling & shine
hals: v-hals
gelegenheid: militaire bal, formele avond
terug details: rits
stof: lovertjes
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, plus maten
mouwlengte: mouwen
uitbenen: ja
silhouet: trompet / zeemeermin, schede / kolom
scheepvaart gewicht: 1.98kg
versieringen: pailletten
volledig gevoerd: ja
taille: natuurlijke
seizoen: de winter, herfst, lente
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: donkergroen
zoom / trein: sweep / borstel trein
uitstekende website. in eerste instantie dacht dat de post zou aankomen in 3-5 dagen, wist niet dat het moest speciaal worden gemaakt. maar het kwam voorafgaand aan de verwachte aankomstdatum van ongeveer een week. ik was niet op de hoogte gesteld dat ik zou hebben om een ​​import belasting betalen aan dhl van £ 23,00 en zou blij zijn geweest als dit was duidelijk op gewezen bij de eerste aankoop de tijd. het item zelf was goed verpakt en het is goed quality.shipping was super snel. ik ontving de jurk in miami 11 werkdagen nadat ik mijn bestelling. de kwaliteit van de jurk was uitzonderlijk. ik ben 5ft5inch met 6 inch hakken de jurk is te lang en de bandjes en te lang ook, maar dit kan gemakkelijk worden aangepast, dus ik zal weer orde. ik denk dat het selecteren van een aangepast formaat zal de moeite waard volgende keer. zal foto's posten na mijn event.this jurk heeft heel veel materiaal. voor de prijs die ik betaalde ik verwachtte een betere kwaliteit, maar het is een nylon spandex soort materiaal. het is leuk en flowy en duurt een tijdje om te leren hoe om het te binden. een zeer mooie jurk zou kunnen zijn. moeten enkele aanpassingen. http://www.herastv.nl/galajurken/korte-mouwen-galajurken-zwart-chiffon-v-hals-a-lijn-prinses.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten