woensdag 6 mei 2015

galajurken korte mouwen chiffon v-hals vloer-length

galajurken korte mouwen chiffon v-hals vloer-length
getoond kleur: robijn
mouw lengte: korte mouw
mouw type: juliet
scheepvaart gewicht: 1.98kg
ingebouwde beha: ja
silhouet: schede / kolom
opmerkingen: kralen zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
versieringen: criss kruis, kralen
volledig gevoerd: ja
stof: chiffon
zoom / trein: vloer-length
taille: empire
terug details: rits
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, plus maten
gelegenheid: militaire bal, formele avond
uitbenen: ja
hals: v-hals
celebrity stijl: geïnspireerd door emmy, alle celebrity stijlen
trend: elegant
netto gewicht: 1,5 kg
ik kocht deze jurk in blauwe inkt en het is heerlijk. de verschillende stoffen betekenen dat de satijn en chiffon secties zijn iets andere kleuren, maar het ziet er nog steeds leuk. ik zou zeggen dat de dimensionering is waar - ik mag een halve inch voor ademruimte, maar achteraf gezien ik heb het niet nodig. de jurk zelf is echt heel mooi, maar de levertijd is erg lang, het was bijna 3 weken niet de 3-5 werkdagen zoals gezegd ..... toen ik kreeg de messaged van dhl naar mijn jurk ik moest leveren betaalt £ 22 extra voor "duty & vat". niet blij, want deze extra £ 22 werd niet genoemd. zal dit bedrijf niet meer gebruiken. kocht deze jurk in vier verschillende kleuren voor mijn bruidsmeisjes jurken. ik kocht de stoffenmonsters boekje voordat ik bestelde de jurken, dus ik zeker kan zijn dat de kleuren die ik kies was harmonieus en ging goed samen. ik kocht de jurk in de kleuren salie, blozen roze, ivoor en parel roze. de kwaliteit is goed voor wat je betaalt, zeker waar voor je geld. hun zijn enkele details en afwerkingen die niet aardig dichtbij hoeft te kijken, maar al met al erg blij met de jurken. zou zeer aanbevelen. http://www.herastv.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten