woensdag 6 mei 2015

chiffon galajurk korte mouw halter sweep borstel trein

chiffon galajurk korte mouw halter sweep borstel trein
seizoen: de zomer, herfst, lente
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: sweep / borstel trein
gelegenheid: militaire bal, formele avond
taille: empire
mouw type: cap
uitbenen: ja
stof: chiffon
OPMERKINGEN: kralen zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
netto gewicht: 1,5 kg
silhouet: schede / kolom
hals: off-the-shoulder, halter
getoond kleur: dark navy
Terug Details: rits
versieringen: criss kruis, kralen
vorm van het lichaam: appel, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper
mouw lengte: korte mouw
trend: elegant
volledig gevoerd: ja
scheepvaart gewicht: 1.98kg
Ik heb gewacht voor deze jurk te komen en het deed. het was dan wat ik heb voorstellen. zo mooi en de kleur was geweldig. Ik probeerde het op en werd verliefd op onmiddellijk. ik heb geen spijt van het kopen van jurken uit deze website. kan niet wachten om dit te dragen voor mijn kerst galadiner! bestelde ik deze jurk in ivoor. het ziet er meer witte dan ivoor, maar de jurk is echt mooi. Ik kreeg veel complimenten op deze jurk als veel mensen dachten dat het een fortuin kosten. de trein is iets langer dan ik wilde dus ik zal krijgen van het ingesloten als ik draag het weer. Ik moet de zwarte stof vooraan verkorte komen omdat het iets langer dan de voorkant van de jurk was. al met al ben ik erg blij met de dress.i was blij om de jurk zo mooi verpakt zien en de kralen was prachtig! Ik zet het op en voelde zo sexy en past zo mooi op mijn lichaam. mijn vrienden zullen zo jaloers zien me in deze jurk! http://www.bloggers.nl/galajurken2015/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten