woensdag 6 mei 2015

galajurk met pailletten a-lijn champagne vloer-length

galajurk met pailletten a-lijn champagne vloer-length
seizoen: de zomer, herfst, lente
getoond kleur: champagne
ingebouwde beha: ja
silhouet: a-lijn
scheepvaart gewicht: 1.98kg
stof: lovertjes, tule
mouw type: t-shirt
mouw lengte: half sleeve
hals: scoop
volledig gevoerd: ja
uitbenen: ja
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: rits
zoom / trein: vloer-length
notities: pailletten kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk u bestelt, worden pailletten op het lijfje rand bijgesneden om te voorkomen krassen op je huid
versieringen: boog (s), kralen deze jurk is absoluut mooi. het werd heel snel geleverd, ook gezien het was op maat gemaakt op mijn metingen. ik had een klein probleem en klantenservice behandeld het heel snel, ook! zou hen zeker weer gebruiken voor een speciale gelegenheid dress.my jurk is prachtig, maar te klein. als u bestelt, stel ik bestelde drie maten boven wat je nodig hebt. ik ben tussen de 4-6 in de vs sizing en bestelde een maat 8 op deze site.it's mooie jurk en bestelde ik volgens mijn eigen meassure, gewoon perfect. kom op tijd. ik bestelde ook een snelle levering en ik heb bij de douane te betalen in finland. dat is niets te maken met read is gewoon op maat regelgeving. http://www.vestiatientje.nl/galajurken/strapless-galajurken-chiffon-blauw-liefje-vloer-lengte-ruched-kriskras.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten