zondag 22 februari 2015

a lijn galajurk spaghetti bandjes satijn vloer-lengte

a lijn galajurk spaghetti bandjes satijn vloer-lengte
hals: spaghetti bandjes
getoond kleur: zwart, klaver, bordeaux
scheepvaart gewicht: 1.98kg
netto gewicht: 1,5 kg
stof: satijn
silhouet: prinses, a-lijn
uitbenen: ja
versieringen: pailletten, criss kruis, borduurwerk, appliques
terug details: rits
gelegenheid: eerste communie, formeel 's avonds, het homecoming, verlovingsfeest
zoom / trein: vloer-lengte
ingebouwde beha: ja
omg! deze jurk is zo goed gedaan, beauuuuutiful en elegantie. meer goedkope en mooi dan ik heb gekocht in "mode & kleding 'categorie in smil. het is zo leuk, en op een zeer goedkope prijs, kan ik het te dragen naar een feestje en in mijn kantoor. zo goed ~ i like it! dank je wel, huwelijk & events in lightinthebox! hou van je ~! lime groen was niet de betere keuze. een beetje andere kleur voor chiffon stof als ik had verwacht, maar jurk is ok - past perfect voor mij en kijken als in beeld. Trouwjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten