donderdag 18 december 2014

wit chiffon galajurk strapless pleats ruched kralen appliques

wit chiffon galajurk strapless pleats ruched kralen appliques
gelegenheid: militaire ball, formele avond, prom
opmerkingen: applique zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
verzendgewicht: 1.98kg
trend: open back
terug details: rits
hals: strapless
versieringen: pleats, ruched, kralen, appliques
volledig gevoerd: ja
body shape: rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, apple, klein, grote maten, misses
taille: empire
zoom / trein: hof trein
silhouet: schede / kolom
netto gewicht: 1,5 kg
mouwlengte: mouwen
afgebeeld kleur: wit
stof: stretch satijn, chiffon
ingebouwde bh: ja
seizoen: zomer, winter, herfst, lente
hallo, ik vroeg me af, ik hou van deze jurk en mijn jaar 12 formele is november de 18e, als ik waren op bestelling deze jurk zeggen de 1e van cotober, zou het op tijd komen?
ik woon in alice springs, northern territory australië.
kunt u reageren zo snel mogelijk.
http://www.aimeblake.nl/zeemeermin-galajurken-een-schouder-zwart-jersey.html
http://www.aimeblake.nl/avondjurken-korte-mouw-satijn-robijn-a-lijn-jewel-hals.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten