maandag 8 december 2014

A-Lijn galajurk Strapless Multi-kleur Kriskras Gedrapeerd Kralen

A-Lijn galajurk Strapless Multi-kleur Kriskras Gedrapeerd Kralen
Lichaamsvorm:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Gelegenheid:Formele Avond, Schoolfeest
Silhouet:A-Lijn
Volledig gevoerd:Ja
Baleinen:Ja
Verfraaiing:Kriskras, Gedrapeerd, Kralen
Terug Details:Rits
Hals:Strapless
Hemline/trein:Vloer Lengte
Ingebouwde BH:Ja
Taille:Natuurlijk
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Afgebeelde Kleur:Multi-kleur
Stof:Tule, Satijn
Netto Gewicht:1,5 Kg
Ik kreeg de jurk en vond het niet leuk. Het zag er niet uit als de foto en het materiaal was jeukende en het werkte niet goed passen. Ik heb niet een made-to-maat jurk bestellen. Ik bestelde een standaard maat Medium. Toen ik probeerde om het terug, het bedrijf zei NEE! Ik zal nooit iets van dit bedrijf weer orde en ik ben zeer ontevreden. Koper beware!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten