maandag 8 december 2014

zeemeermin galajurk Zwart Jersey Lange mouw Lovertjes

zeemeermin galajurk Zwart Jersey Lange mouw Lovertjes
Verzendgewicht:1,98 kg
Afgebeelde Kleur:Zwart
Hals:Boot
Terug Details:Rits
Tips:Onze excuses, maar deze jurk is niet op-maat gemaakt of in plus maten verkrijgbaar, vanwege het design
Mouwlengte:Lange mouw
Seizoen:Winter, Val, Voorjaar
Stof:Tule, Jersey
Hemline/trein:Sweep / Brush Sleep
Taille:Natuurlijk
Ingebouwde BH:Ja
Verfraaiing:Lovertjes
Netto Gewicht:1,5 Kg
Gelegenheid:Formele Avond
Silhouet:Trompet / zeemeermin
Ik heb veel jurken op maat gemaakt van SMIL besteld en deze jurk is zeer strak in de buste en nek. Ook is het heel erg kort! Ook de zakken zijn achteruit en in de foto die u niet kunt zien zijn er zelfs zakken! Ik moet het terug. Deze jurk is absoluut prachtig! Ik heb om mijn met aangepaste dimensionering en het was een beetje groot aan de top, maar mijn lokale schoonmakers in staat was om dat op te lossen. Ik kijk uit naar het maken van mijn volgende aankoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten