vrijdag 12 december 2014

pailletten galajurk zwart tulle bateau mouwen floor-length

pailletten galajurk zwart tulle bateau mouwen floor-length
hals: bateau
occasion: formele avond
zoom / trein: floor-length
netto gewicht: 1kg
uitbenen: nee
mouwlengte: mouwen
getoonde kleur: zwart
ingebouwde bh: ja
trend: glitter & shine
versieringen: pailletten
volledig gevoerd: ja
opmerkingen: het spijt ons dat deze jurk is niet beschikbaar in grote maten en aangepaste formaten te wijten aan het ontwerp
gewicht: 1.48kg
seizoen: winter, herfst, lente
stof: tulle
terug details: rits
silhouette: princess, a-lijn
taille: natuurlijk
geweldige jurk, kwam precies zoals beschreven. het paste geweldig, de kleur was waar, en de kwaliteit was geweldig. deze jurk duurde bijna een maand te krijgen voor mij, dus ik ben blij dat ik bestelde vroeg. ik ben 5'7 "en £ 155 en het was geweldig voor mij. ik zal het bestellen van meer producten in de toekomst zeker!
http://www.yamlodress.nl/galajurkjes/34-length-mouw-galajurk-tule-grote-maten.html
http://www.vembel.com/prinses-a-lijn-jurken-v-hals-open-rug-lovertjes-zijkant-gedrapeerde.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten