maandag 8 december 2014

Sexy Open rug jurken V-hals zeemeermin Satijn Brush Sleep

Sexy Open rug jurken V-hals zeemeermin Satijn Brush Sleep
Hemline/trein:Sweep / Brush Sleep
Terug Details:Rits
Celebrity-Stijl:Geïnspireerd door de Oscar Awards, Alle Celebrity-Stijlen
Silhouet:Trompet / zeemeermin
Mouwlengte:Mouwloos
Verzendgewicht:1,98 kg
Gelegenheid:Formele Avond
Afgebeelde Kleur:Zwart
Trend:Elegant, Sexy, Open rug
Stof:Stretch Satijn
Baleinen:Ja
Taille:Natuurlijk
Verfraaiing:Kristal
Netto Gewicht:1,5 Kg
Hals:V-hals
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Tips:De kralenversiering zal de kleur hebben zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u besteld
Lichaamsvorm:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite
Ingebouwde BH:Ja
Absoluut van de jurk. Ik kan niet wachten om het te dragen op de 18e. Het was meer dan ik had verwacht zelfs !! Het is een beetje lang, maar ik weet niet eens schelen, het is zo mooi !! Vroeg aangekomen, bestelde ik het op woensdag en het was hier op maandag !! Dank u, zal ik opnieuw bestellen bij u in de toekomst !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten