maandag 29 december 2014

galajurken organza bordeaux strapless vloer-lengte

galajurken organza bordeaux strapless vloer-lengte
volledig gevoerd: ja
netto gewicht: 1,5 kg
uitbenen: ja
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
getoond kleur: bordeaux
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: bloem (s), sjerp / lint
scheepvaart gewicht: 1.98kg
hals: strapless
terug details: rits
notities: riem kan niet worden verwijderd
taille: natuurlijke
silhouet: prinses, a-lijn
stof: satijn, organza
mouwlengte: mouwen
ingebouwde beha: ja
vorm van het lichaam: misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, grote maten
prachtige jurk, pasvorm uitstekend. ik bestelde een maat 4 - ik ben 5'6 ", borstomvang 34 c, buikomvang 26". kreeg veel complimenten. ik bestelde dit in jade, en verwachtte groen, maar de eigenlijke materiaal ziet er blauw voor mij. ik vond de kleur, dus het was geen big deal, maar niet de jade niet bestellen en verwachten smaragd!
http://www.dyol.nl/galajurken/draagt-vele-avondjurken-in-opvallende-patronen.html
http://galajurken-2013.blogse.nl/log/galajurken/a-lijn-jurken-prinses-chiffon-wit-korte-mouw.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten