maandag 29 december 2014

Bruidsmeisjes Jurken zeemeermin jersey v-hals

Bruidsmeisjes Jurken zeemeermin jersey v-hals
hals: v-hals
uitbenen: geen
notities: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege het design, beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
gelegenheid: de formele avond
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: backless, rits
stof: jersey
scheepvaart gewicht: 1.98kg
silhouet: trompet / zeemeermin
seizoen: zomer, winter, herfst, lente
volledig gevoerd: ja
versieringen: kristal detaillering, kralen
zoom / trein: vegen / borstelen trein
getoond kleur: wit
ingebouwde beha: geen
mouwlengte: mouwen
http://www.newicons.nl/bruidsmeisjes-jurken/bruidsmeisjes-jurken-half-mouw-v-hals-a-lijn.html mooie jurken. maten waren een beetje af, maar we maakten hen werken. mijn jongste is 9 jaar oud ik heb haar een grootte j8 en het was nog te groot. bestellen kan een stuk makkelijker geweest zijn, om wat voor reden mijn bestelling is geannuleerd en ik moest opnieuw te ordenen. costumer service was snel in het beantwoorden en kreeg ik de jurken op tijd voor de bruiloft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten