zondag 23 augustus 2015

galajurken ivoor tule zeemeermin mouwen rechter trein

galajurken ivoor tule zeemeermin mouwen rechter trein gewicht: 2.98kg
stof: tule
trouwlocaties: hal, kerk
speciale productcategorie: grote maten, petite
zoom / trein: rechter trein
seizoen: herfst, lente
volledig gevoerd: ja
terug details: rits
netto gewicht: 2,5 kg
silhouet: trompet / zeemeermin
mouwlengte: mouwen
getoond kleur: ivoor
hals: gegratineerde-edge
taille: natuurlijke
trend collecties: vintage geïnspireerde, trouwjurken met wrap
ingebouwde beha: ja
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
merkt op: bijpassende omslag zal in dezelfde kleur als de jurk op maat worden gemaakt, maar iets groter om te zorgen voor een gemakkelijke passen over de jurk
de jurk zelf is erg mooi, bestelde ik een maat s, het is een beetje te groot voor mij. normaal gesproken ben ik een grootte 00, 5'5 '', £ 100. maar met de corset strak aan de strakste, het is prima. de grootste fout van de jurk is de 5 baleinen aan de voorzijde van de jurk loopt van je borst helemaal naar uw midden dijen. met dat kunt u alleen staan ​​recht, niet in staat om te buigen of zitten. als je kracht zit, zul je direct een 5 maanden zwanger bult op de jurk en kan nauwelijks opstaan ​​vanuit uw luie stoel. het ontwerp heeft een fout maakt, moet het uitbenen beëindigen door je ribbenkast of maag zal ook aanvaardbaar zijn. ik heb geprobeerd om de klantenservice te praten om hen te laten weten de verkeerde ontwerp van de jurk of ongeval de naaimachine gemaakt, zodat ze hebben het te repareren, maar ze lijkt niet krijgen van het. alleen richten op het ontslag van me met het excuus "dat het zo bestellen kan terugkeer niet is gemaakt." koop op eigen risico in principe. de jurk was mooi, maar zeker niet een grootte 2. het was meer als een 6. mijn dochter prom jurk was een 2 en past haar perfect. teleurgesteld dat we moesten deze prachtige jurk terug te sturen. levering was binnen geschatte tijd. zorgvuldig verpakt. toga was zoals afgebeeld, zeer mooie en goede kwaliteit vakmanschap. helaas heb ik gekozen voor de verkeerde maat en nu ik besef dat ik nodig zou hebben om een ​​andere kleur aan mijn huidskleur flatteren selecteren. aangezien dit is mijn eerste aankoop van dit type, ik ben zeer aangenaam verrast door de geweldige klantenservice. uitstekende waar voor je geld en je zou ik deze plaats aanraden aan anderen. dankjewel. http://www.banenverpleegkundige.nl/galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten