maandag 24 augustus 2015

galajurken organza off-the-shoulder korte mouw kapel trein

galajurken organza off-the-shoulder korte mouw kapel trein uitbenen: ja
trend collecties: herfst 2013
taille: natuurlijke
seizoen: zomer, herfst, lente
silhouet: baljurk
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: ivoor
mouw stijl: cap
speciale productcategorie: grote maten, petite
gewicht: 2.48kg
zoom / trein: kapel trein
terug details: rits
ingebouwde beha: ja
mouw lengte: korte mouw
stof: organza
stijl: chic & modern
trouwlocaties: kerk
hals: off-the-shoulder
nettogewicht: 2kg
prachtige jurk net op de foto en het materiaal is net zoals beschreven. ik bestelde het in rood en ik was zeer tevreden met mijn aankoop. alles was gewoon soepel en de levering was snel. bestelde deze jurk voor een formele bal. ik heb het in het rood. ik was bang dat het misschien te fel zijn geweest, maar in de nacht het was prachtig. de grote kwaliteit, goede afwerking. ik ben 5ft5 en dus moest krijgen opgenomen ik had ook om rechten te betalen op de verpakking die aanzienlijke was .. maar ik denk nog steeds licht in de doos jurken zijn de moeite waard. de jurk is fantastisch. net zoals het beeld. het ziet er ongelooflijk op en ik zou zeker opnieuw kopen van deze verkoper. met deze jurk maakt het uitvoeren van een beetje klein op de top, dus ik raden u aan om een ​​maat omhoog gaan bij het bestellen. deze jurk is zo mooi. ik bestelde een maat kleiner dan mijn metingen en het past perfect met voldoende ademruimte om te sparen. deze jurk is goed gemaakt met zo veel detail. i love it! dit is de tweede jurk die ik besteld bij lightinthebox.com. dit is zo geweldig als de eerste. ik heb om op maat gemaakt en het past perfect. enige probleem dat ik had was de levertijd. het werd vertraagd, maar de communicatie over de vertraging werd snel en professioneel afgehandeld door de klantenservice, die alles wat ze konden gedaan om de jurk zo snel mogelijk te verzenden. http://glossfashion.com/galajurken/2015/04/25/goedkope-galajurken-onlinee-van-smiljurken-nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten