vrijdag 21 augustus 2015

galajurken strapless ivoor satijn grote maten

galajurken strapless ivoor satijn grote maten nettogewicht: 3kg
hals: strapless
uitbenen: ja
gewicht: 3.48kg
taille: natuurlijke
trouwlocaties: kerk
getoond kleur: ivoor
silhouet: prinses a-lijn
terug details: rits
ingebouwde beha: ja
speciale productcategorie: grote maten, petite
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwen
stof: satijn, organza
zoom / trein: kapel trein
trend collecties: trouwjurken in kleur
stijl: elegant en luxueus, klassieke en tijdloze
seizoen: de winter, herfst, lente
mijn jurk is mooi !! ik ben heel blij dat het !!! ik was niet helemaal zeker over het bestellen, maar de prijs was geweldig. het is goed gemaakt en het materiaal is heel mooi. mijn jurk kwam eerder dan de aangegeven dagen om het te ontvangen. ik beveel uw bedrijf. mijn jurk is mooi !!! ik hou van de jurk! bestelde het eerste in een groot 16+ maar keerde terug omdat het was echt te groot voor mij. nu ik bestelde de dezelfde jurk op maat gemaakt en het is perfect! prachtig gemaakt, draagt ​​zeer comfortabel en de kleur (royal blue) is geweldig. ik ga een goed gevoel als zeer trotse moeder-van-de-bruid in september! ik was verbaasd over de kwaliteit van de jurk .. het lijkt precies op de foto en past perfect. ik deed kiezen voor de optie voor aangepaste metingen. voor levering in canada, het duurde een beetje meer dan een week om de jurk te ontvangen. zal zeker aan te bevelen dit bedrijf aan mijn vrienden, die op een begroting. zelfs met taken die ik moest betalen (ongeveer 35% van de totale waarde), de totale betaalde voor deze jurk prijs is zeer redelijk voor iets dat slechts een keer zal worden gedragen. naast een verblijf prachtig vers voor een heel jaar, dit boeket was prachtig als het centrum stuk voor mijn bruids bloemstuk. de kralen paste de kralen in de frisse bloemstuk dat ik gedragen, zodat het allemaal dachten de rozen waren ook vers! gewoon heerlijk!
http://www.advertentietopper.nl/advertentie/5626-galajurken.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten