vrijdag 21 augustus 2015

galajurken korte mouw satijn ivoor vloer-length

galajurken korte mouw satijn ivoor vloer-length gewicht: 3.48kg
hals: strapless
terug details: lace-up
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
volledig gevoerd: ja
taille: natuurlijke
mouw stijl: t-shirt
trend collecties: glitter & shine, trouwjurken met wrap
nettogewicht: 3kg
stijl: elegant en luxueus, klassieke en tijdloze
merkt op: deze jurk wordt geleverd met een wrap. houd er rekening mee dat we zullen worden met behulp van de meting en kleur informatie die u verstrekt voor de kleding. neem dan verwachten dat de wrap iets losser dan de jurk gemaakt worden om voor een comfortabele pasvorm, wikkel opgenomen
zoom / trein: vloer-length
seizoen: de winter, herfst, lente
stof: taft, satijn
getoond kleur: ivoor
trouwlocaties: hall
speciale productcategorie: grote maten, petite
mouw lengte: korte mouw
silhouet: baljurk
passen perfect! ik heb extra te betalen voor aangepaste metingen, maar de moeite waard. ik heb het nog niet gedragen, zoals ik bestelde twee jurken van lightinthebox te dragen om een ​​bal, omdat ik niet wist hoe ze eruit zou zien als ik ze op, en eindigde het dragen van de ander. dit zal een grote jurk te dragen aan een toekomstig huwelijk ik ben er zeker van te zijn! kwaliteit is uitstekend !!! ik ben erg blij met de gesneden en de kleur van deze jurk. hoogwaardig materiaal !!!! uiteindelijk was het perfect gemaakt. ik bestelde deze jurk in champagne kleur. de kleur is mooi !!! ik moet wel een van mijn jurk terug te keren voor order # 1421000. laat het me weten wat ik moet doen nu. dankjewel. mijn bloemen meisjes op mijn bruiloft wilde een jurk die mij paste en ik was zo blij om een ​​op de site die wedstrijd wel, maar was niet strapless vinden. zijn net zo mooi als het eruit ziet in de afbeelding, maar ik heb het in een jager groene (mooie kleur) en zijn perfect! ik ben zo blij voor deze jurken te worden gebruikt voor bruidsmeisjekleding op mijn bruiloft. we hebben ze in goud en de kleur is mooi en de jurk ziet er net als het deed in de foto! http://www.winkeldochterz.nl/advertentie/171-galajurken.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten