vrijdag 21 augustus 2015

galajurken prinses a-lijn ivoor tule vloer-length

galajurken prinses a-lijn ivoor tule vloer-length stof: tule
getoond kleur: ivoor
mouwlengte: mouwen
volledig gevoerd: ja
speciale productcategorie: grote maten, petite
stijl: elegant en luxueus
trend collecties: twee-in-één trouwjurken
silhouet: prinses a-lijn
gewicht: 1.98kg
seizoen: herfst, lente
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: vloer-length
taille: natuurlijke
terug details: rits
notities: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten te wijten aan het ontwerp
netto gewicht: 1,5 kg
trouwlocaties: tuin / outdoor
hals: sweetheart
het pakket is zeer licht, maar de jurk is leuk. het is zeer geschikt om de grootte, wees voorzichtig als je het probeert. de details zijn niet echt goed gemaakt, maar het is de moeite waard voor de prijs. het is een beetje kort ... :( ik ben benieuwd wat moet ik doen met zo'n korte jurk. hallo, ontving ik mijn jurken voor mijn bruids partij, ze zijn mooi, elegant zelfs. ik bestelde champagne en bruin, stel ik als je bestellen en je niet lang als ten minste 5'7 "en het dragen van hoge schoenen dat zelfs als alles past in de lengte is echt lang, dus ik zou betalen de extra $ 30 dollar en aan te passen, om de lengte hebben van de juiste maat. in beide richtingen je zal moeten betalen om het te hebben ingesloten. het enige probleem dat we hadden met de jurken, is de rits aan de band was een beetje moeilijk om op te staan, maar als je de tijd neemt het omhoog gaat. dankzij lightinthebox mijn meisjes helemaal gek op de toga's ...
http://www.marktcenter.nl/advertentie/984-galajurken.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten