vrijdag 21 augustus 2015

galajurken goedkoop online kopen zeemeermin ivoor chiffon

galajurken goedkoop online kopen zeemeermin ivoor chiffon stof: kant, chiffon
speciale productcategorie: petite, plus maten
getoond kleur: ivoor
mouwlengte: mouwen
trouwlocaties: kerk
ingebouwde beha: ja
terug details: rits
merkt op: bijpassende omslag zal in dezelfde kleur als de jurk op maat worden gemaakt, maar iets groter om te zorgen voor een gemakkelijke passen over de jurk
seizoen: herfst, lente
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
volledig gevoerd: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
gewicht: 2.48kg
nettogewicht: 2kg
zoom / trein: vegen / borstel trein
taille: natuurlijke
trend collecties: vintage geïnspireerde
hals: off-the-shoulder
deze jurk is echt schattig en de kleur is perfect. het zal worden gecombineerd met een paar zilveren sandalen voor de bruiloft. ik ben erg blij met de jurk en de prijs, en het duurde slechts twee weken vanaf het moment dat ik veroordeeld tot levering. zullen review opnieuw update once ontvang ik verzending: was ik gisteren ongerust over mijn bestelling omdat ik bestelde 17 juli en gisteren was 18 augustus. klantenservice opende een ticket voor mij en dan uitgelegd dat de verwerkingstijd is inclusief het afstemmen van tijd en verzendkosten. voor deze bijzondere jurk (net boven toevoegen knop) het verklaart deze jurk is voor de vs: tailoring & handling time: 15-25 werkdagen levertijd (versnelde): 3-4 werkdagen ik zal verslag uitbrengen over de kwaliteit wanneer ik ontvangt de jurk. mijn suggestie aan anderen - alleen deze jurk bestellen als je genoeg tijd 25 + 4 = 29 werkdagen. kreeg veel complimenten op deze jurk die ik droeg op een bal. ik extra betaald voor aangepaste metingen. het werkte meestal oké, maar de banden onderhouden vallen. ik ging naar mijn naaister en zij bevestigde het in geen tijd. ik heb ook wat extra geld te laten stoom gestreken bij de stomerij om uit de rimpels. het wordt omschreven als knielange, maar langer dan dat viel. eigenlijk wilde ik iets onder de knie toch, dus het werkte perfect! ik hou ook van de ingebouwde beha. http://www.pandaflex.nl/advertenties/advertentie.php?id=11874

Geen opmerkingen:

Een reactie posten