zondag 23 augustus 2015

galajurken met v-hals prinses a-lijn ivoor tule

galajurken met v-hals prinses a-lijn ivoor tule silhouet: prinses a-lijn
taille: natuurlijke
hals: v-hals
zoom / trein: vegen / borstel trein
stof: lovertjes, tule
trouwlocaties: kerk
ingebouwde beha: ja
stijl: elegant en luxueus, klassieke en tijdloze
netto gewicht: 2,5 kg
trend collecties: open rug, schittering en glans, vintage geïnspireerde
terug details: rits
seizoen: herfst, lente
mouwlengte: mouwen
volledig gevoerd: ja
gewicht: 2.98kg
speciale productcategorie: grote maten, petite
getoond kleur: ivoor
ik droeg deze jurk voor mijn fantastische vegas bruiloft en ik kon niet gelukkiger zijn. ik voelde me als een mooie bruid en de complimenten bleven komen! ten eerste, de gouden jurk is geel goud in plaats van bleek goud zoals afgebeeld. en het is niet pailletten; het is meer als goud vlokken. maar het dragen van de jurk versoepeld enige twijfel die ik had toen ik voor het eerst zag. ik draag een maat 14 jurk en een 38ddd borstomvang. ik ging met het formaat 20 en had mijn naaister nemen het in. het was absoluut perfect. zal zeker weer bestellen bij litb! wow!!! ik was zo blij met de kwaliteit van alles wat ik gekocht van licht in de doos! ik droeg dit prachtige jurk voor mijn dochter's bruiloft die passen alsof het op maat gemaakt, en accessorized met fantastische sieraden, helm en handschoenen! zeer mooi de jurk voelt als de echte jurk uit de film cinderella. ik heb een grote collectie foto's van toen ik ging naar wales en nam deze mooie foto's. ik was erg blij met de jurk maar de levering was niet goed het duurde meer dan twee weken voor mij om het te ontvangen en ik moest reizen 70km te gaan halen het gewoon om op tijd voor de function.i was erg blij met de jurk maar de levering was niet goed het duurde meer dan twee weken voor mij om het te ontvangen en ik moest reizen 70km te gaan halen het gewoon om op tijd voor de functie. http://www.vestiatientje.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten