donderdag 5 februari 2015

geen jurken druif jersey split vooraan kristal detaillering kralen

geen jurken druif jersey split vooraan kristal detaillering kralen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
netto gewicht: 1,5 kg
gelegenheid: de formele avond
volledig gevoerd: ja
zoom / trein: vloer-lengte
getoond kleur: druif
versieringen: split vooraan, kristal detaillering, kralen
silhouet: schede / kolom
mouwlengte: mouwen
notities: beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
hals: jewel
seizoen: zomer, herfst, lente
ingebouwde beha: geen
taille: natuurlijke
stof: jersey
uitbenen: ja
deze jurk is absoluut perfect. ik kreeg dezelfde kleur als de foto en het kwam een beetje later dan verwacht, maar ik heb het nog op tijd om de grootte te bevestigen een beetje (blijkbaar was ik een beetje kleiner dan de grootte ik bestelde) en draag het voor de bruiloft van mijn broer. heb je een grote veel complimenten.http://www.tustage.nl/trouwjurken/introduceert-haar-nieuwe-jurken-aan-dames-wereldwijd.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten