donderdag 5 februari 2015

galajurken satijn chiffon zwart v-hals borstelen trein

galajurken satijn chiffon zwart v-hals borstelen trein
stof: satijn chiffon
terug details: rits
taille: natuurlijke
mouwlengte: mouwen
zoom / trein: vegen / borstelen trein
uitbenen: geen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
netto gewicht: 1,5 kg
ingebouwde beha: ja
gelegenheid: de formele avond
versieringen: kristal broche, criss cross, split vooraan, side draperen, kralen
silhouet: schede / kolom
hals: v-hals
getoond kleur: zwart
volledig gevoerd: ja
ik ben zo zo zoooo blij met mijn jurk! het kwam voordat het werd ingesteld op verzenden! ik in mijn eigen metingen met behulp van de gedetailleerde gids en het past perfect !!!! ik zal niet eens om een beha te dragen met het (en dat was een verrassing)! ik kon niet gelukkiger zijn! dankuwel smil! ik kan niet wachten om dit te dragen op mijn trouwdag! SMIL galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten