donderdag 5 februari 2015

a-lijn jurken satijn jade strapless mouwen vloer-lengte

a-lijn jurken satijn jade strapless mouwen vloer-lengte
seizoen: zomer, herfst, lente
silhouet: a-lijn
hals: strapless
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: rits
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
uitbenen: ja
stof: satijn
gelegenheid: de formele avond
notities: riem kan niet worden verwijderd
taille: natuurlijke
getoond kleur: jade
volledig gevoerd: ja
versieringen: side draperen, sjerp / lint
omg. ik hield van mijn jurk. de kleur was op punt. de jurk past mij perfect. iedereen vond het geweldig. alles wat ik moest doen was het gezoomd. ik vertelde iedereen waar te gaan voor een jurk. het was binnen mijn budget en ik kijk groot. nogmaals bedankt. ik zal opnieuw het bestellen van je. http://bruidsmeisjes.zoekvinden.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten