zondag 22 februari 2015

een schouder jurk zwart tule korte mouw vloer-lengte

een schouder jurk zwart tule korte mouw vloer-lengte
seizoen: zomer, herfst, lente
silhouet: schede / kolom
mouw lengte: korte mouw
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
getoond kleur: als beeld
versieringen: pailletten, patroon / print, kralen
zoom / trein: vloer-lengte
scheepvaart gewicht: 1.98kg
volledig gevoerd: ja
hals: een schouder
netto gewicht: 1,5 kg
mouw type: t-shirt
terug details: rits
stof: tule
mooie kleding, grote vakmanschap. ik bestelde mijn metingen. de jurk kwam 3 dagen later dan aangegeven. een ding zou ik bij mijn volgende volgorde te wijzigen: de lengte van de jurk was te lang voor een enkellange + 2 centimeter. ik droeg een 3inch hiel en ik was nog steeds stapt op mijn rok. Bruidsmeisjes Jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten