donderdag 5 februari 2015

a-lijn trouwjurk royal blue tule kant jewel hals appliques

gelegenheid: de formele avond
scheepvaart gewicht: 1.98kg
mouwlengte: mouwen
silhouet: a-lijn
netto gewicht: 1,5 kg
terug details: rits
zoom / trein: vegen / borstelen trein
getoond kleur: royal blue
stof: tule, kant
hals: jewel
uitbenen: geen
ingebouwde beha: ja
versieringen: kralen, appliques
notities: beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling, applique zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk. hallo, ik heb mijn jurk gisteren ontvangen en het is mooi dank u zeer, maar ik moest betalen 24 puonds btw bij invoer en dat wordt niet vermeld bij het plaatsen van de bestelling. ik zou graag meer te kopen van smil, maar zal niet omdat ik niet wil import btw te betalen elke keer. SMIL trouwjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten