zondag 11 januari 2015

zeemeermin avondjurk kristal detaillering, kralen, appliques

zeemeermin avondjurk kristal detaillering, kralen, appliques
netto gewicht: 1,5 kg
zoom / trein: rechter trein
seizoen: zomer, herfst, lente
getoond kleur: zwart
terug details: backless
notities: appliques zal wit zijn, ongeacht de kleur jurk sterven u bestelt, kralen kleur zal are including afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
gelegenheid: de formele avond
ingebouwde beha: geen
volledig gevoerd: ja
uitbenen: geen
mouwlengte: mouwen
versieringen: kristal detaillering, kralen, appliques
taille: natuurlijke
scheepvaart gewicht: 1.98kg
hals: jewel
stof: jersey
silhouet: trompet / zeemeermin
http://bloggers.nl/avondjurkjes/
dit is prachtig gemaakt. de kwaliteit is uitstekend en de kleur is diep en rijk. Mijn enige probleem is dat ik ben 38DDD en de bovenrug was moeilijk te zippen. Ik bestelde een 12 en wens dat ik zou hebben besteld een 14. helaas voor mij ik ben een 8-10 in de heupen. er zeker van te gaan van de grootte als je halverwege in de maattabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten