zondag 11 januari 2015

a-lijn galajurken chiffon sjerp / lint, kralen, draperen

a-lijn galajurken chiffon sjerp / lint, kralen, draperen
hals: jewel
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: sjerp / lint, kralen, draperen
notities: beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
terug details: rits
taille: natuurlijke
silhouet: a-lijn
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
stof: chiffon
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: robijn
seizoen: zomer, herfst, lente
gelegenheid: de formele avond prom
scheepvaart gewicht: 1.98kg
jurk past perfect bij de eigen metingen i ingediend en het zelfs eerder dan ik had verwacht aangekomen. ik draag een maat 16 en ben voller in de heupen en ik vind dit een zeer flatterende jurk. dit is mijn tweede aangepaste volgorde van litb en ik weet zeker dat er anderen in de toekomst! ik ben erg hoog en dit is de enige plaats waar ik heb gevonden dat ik kan vloerlengte jurken te krijgen voor een redelijke prijs.http://galajurken.linkwiki.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten