donderdag 1 januari 2015

zeemeermin galajurken strapless beading stretch satijn

zeemeermin galajurken strapless beading stretch satijn
uitbenen: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
getoond kleur: goud
netto gewicht: 2kg
gewicht: 2.48kg
ingebouwde beha: ja
versieringen: beading
volledig gevoerd: ja
gelegenheid: de formele avond
zoom / trein: vegen / borstelen trein
opmerkingen: kralen zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
stof: stretch satijn, tule
terug details: rits
hals: strapless
mouwlengte: mouwen
ik bestelde deze in champagne en was enthousiast om deze jurk te zien, zoals beschreven! scoren! ik zal het nodig hebben veranderd alleen in de lengte te hebben .... de rest is op ware grootte worden! customer service was geweldig! ik was in contact met hen vele malen, vragen verschillende vragen over de jurk. (via e-mail) ik moest de jurk hebben met een absolute datum en ze geleverd, phew! ik zal opnieuw bestellen, eerlijk gezegd .... en ik ben het "kieskeurige soort" http://www.msmerian.nl/galajurken/galajurken-online-chiffon-a-lijn-vloer-lengte.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten