donderdag 1 januari 2015

trouwjurken 3/4 lengte mouw v-hals pailletten draperen

trouwjurken 3/4 lengte mouw v-hals pailletten draperen
silhouet: schede / kolom
mouw lengte: 3/4 lengte mouw
taille: natuurlijke
stof: tule
seizoen: zomer, herfst, lente
hals: v-hals
versieringen: pailletten, draperen
uitbenen: ja
netto gewicht: 1,5 kg
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: vloer-lengte
terug details: rits
scheepvaart gewicht: 1.98kg
volledig gevoerd: ja
houd van de kleding, maar het is te lang. ze laat me niet ruilen voor een andere jurk. mijn maat is vermoedelijk op maat gemaakt. ik dacht dat als mijn meting werden gegeven, dan zou het worden op maat gemaakt. dus al mijn plus size dames maat 16 of beter zorg ervoor dat het je ware grootte alvorens te bestellen. http://www.msmerian.nl/trouwjurken/trouwjurken-online-chiffon-zwart-vloer-lengte.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten