donderdag 1 januari 2015

Cocktailjurken sweetheart zwart lovertjes zeemeermin

Cocktailjurken sweetheart zwart lovertjes zeemeermin
netto gewicht: 1,5 kg
volledig gevoerd: ja
hals: sweetheart
opmerkingen: applique zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: rechter trein
uitbenen: ja
getoond kleur: zwart
silhouet: trompet / zeemeermin
seizoen: zomer, winter, herfst, lente
scheepvaart gewicht: 1.98kg
stof: lovertjes
taille: natuurlijke
terug details: rits
versieringen: appliques
gelegenheid: de formele avond
mouwlengte: mouwen
http://www.msmerian.nl/avondjurken/cocktailjurken-online-v-hals-jersey-geen.html hallo ik ben geïnteresseerd in deze jurk, maar ik moet het binnen de komende 10 dagen omdat mijn dochter dopen. ik wil u en mijn metingen geven. kunt u mij vertellen dat is! zullen kopen en andere kleding van hier, maar dit wil ik heel snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten