zondag 11 januari 2015

a-lijn galajurk zwart tule ruches sjerp lint kant

a-lijn galajurk zwart tule ruches sjerp lint kant
seizoen: zomer, herfst, lente
getoond kleur: zwart
mouwlengte: mouwen
volledig gevoerd: ja
zoom / trein: vegen / borstelen trein
taille: natuurlijke
notities: kant kleur zal rok kleur overeenkomen
scheepvaart gewicht: 1.98kg
versieringen: ruches, sjerp / lint, kant
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
uitbenen: ja
stof: tule
ingebouwde beha: ja
silhouet: a-lijn
hals: sweetheart
gelegenheid: de formele avond
de jurk was prachtig. ik bestelde met aangepaste metingen, maar het was een beetje groot. ik denk dat was meer aan koper fout met de rolmaat. het kwam ook in de twee weken die was geweldig. ik ben een grootte 22 en ik had besteld in het zwart en het zag er geweldig op mij. zeer professioneel. http://www.smilrobes.com/galajurken/smil-jurken-34-lengte-mouw-chiffon-v-hals-vloer-lengte/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten