woensdag 13 november 2013

zeemeermin pailletten galajurk champagne crystal detaillering boogsjerp lint kralen

zeemeermin pailletten galajurk champagne crystal detaillering boogsjerp lint kralen
getoond kleur: champagne
ingebouwde beha: ja
zoom trein: veegborstel trein
seizoen: zomer, herfst, lente
mouwlengte: mouwloos
silhouet: trompet zeemeermin
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
netto gewicht: 1,5 kg
uitbenen: ja
collecties: herfst 2013
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
hals: spaghetti bandjes
taille: laten vallen
terug details: rits
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
stof: lovertjes
versieringen: crystal detaillering, bow (s), sjerp lint, kralen
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
volledig gevoerd: ja
http://www.newicons.nl/
hi ik heb een jurk gekocht van een ander bedrijf en het is borstbeeld (niet meer trading) gegaan ik ben in het proces van het vechten voor mijn geld terug. mijn huwelijk is in 5 weken was ik bang totdat een vriend aanbevolen uw site, als ik kocht deze jurk in een maat 14 kon je het aan mij door de 30/june kan ik extra betalen desnoods voor express service. VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten