woensdag 13 november 2013

korte mini zwart galajurk lange mouw square kristal detaillering breigoed geen

korte mini zwart galajurk lange mouw square kristal detaillering breigoed geen
silhouet: mantel column
hals: square
zoom trein: korte mini
mouwlengte: lange mouw
versieringen: kristal detaillering
terug details: rits
ingebouwde beha: geen
uitbenen: geen
stof: breigoed
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger
gelegenheid: vakantie, homecoming, cocktail party
seizoen: winter, herfst, lente
netto gewicht: 1kg
scheepvaart gewicht: 1,48 kg
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in grote maten en aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
collecties: herfst 2013
ik kreeg deze geweldige Galajurken gisteren en kon geen woord om uit te leggen hoe het was te vinden. het paste me geweldig en elke enige details over deze jurk is gewoon zo perfect gemaakt. ik ben zo blij dat ik niet zou wachten anylonger aan mijn Galajurken online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten