woensdag 13 november 2013

geen korte mouw galajurk trompet zeemeermin split vooraan kristal detaillering

geen korte mouw galajurk trompet zeemeermin split vooraan kristal detaillering
ingebouwde beha: geen
versieringen: split vooraan, kristal detaillering
stof: fluweel
uitbenen: ja
netto gewicht: 2kg
lichaamsvorm: rechthoek, omgekeerde driehoek, tenger, juffrouwen, peer, zandloper, grote maten
trend: elegant
gelegenheid: militaire bal, formeel 's avonds, prom
volledig gevoerd: ja
scheepvaart gewicht: 2,48 kg
getoond kleur: bordeaux
hals: een hoge nek
silhouet: trompet zeemeermin
taille: natuurlijke
seizoen: zomer, herfst, winter, lente
zoom trein: veegborstel trein
mouw lengte: korte mouw
mouw type: cap
VAN: SMIL Goedkope Galajurk
firstable, heel erg bedankt voor de foto's en het beantwoorden van alle vragen. dat is me veel geholpen. mijn laatste selectie is nu voor de jurk, zou ik graag willen weten of de top is gemaakt met stalen botten, of als je wilt is het een stalen botten corset, die de taille fijner te maken. ik heb geprobeerd om een sluier te vinden, met satijnen lijnen, heb ik het niet vinden, zou je het erg om mij de link sturen. laatste vraag, als ik bestel de Galajurken op donderdag, wanneer denk je dat ik het kon ontvangen. ik zal natuurlijk voeg de petticoat, de sluiers en sommige handschoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten