woensdag 13 november 2013

roze chiffon galajurk korte mouw parel square beading draperen herfst 2013

roze chiffon galajurk korte mouw parel square beading draperen herfst 2013
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
volledig gevoerd: ja
stof: chiffon
silhouet: mantel column
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
taille: natuurlijke
uitbenen: ja
terug details: rits
collecties: herfst 2013
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
getoond kleur: parel roze
versieringen: beading, draperen
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
mouw lengte: korte mouw
hals: square
zoom trein: vloer-lengte
mouw type: bloemblaadje
VAN;SMIL Galakleding
ik hou echt van deze avondjurken.
ik ben echt bezorgd over het kopen van het off internet zoals ik ben 5ft 9 en ik wil dat het lang genoeg. de meting gids verstrekt werd me in de war als het zegt uit de nek bot aan de vloer en dit heeft bandjes. hoeft u tegemoet te komen voor grotere dames? ook als u een nauwe foto gelieve kon je laat me eens een kijkje op deze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten