zaterdag 2 november 2013

asymmetrische korte strapless galajurk sweetheart tule watermeloen criss cross kralen

asymmetrische korte strapless galajurk sweetheart tule watermeloen criss cross kralen
terug details: rits, backless
versieringen: side draping, crystal detaillering, kralen, split voorzijde
hals: strapless, liefje
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur jurk je bestelling
trend: hoog laag
lichaamsvorm: juffrouwen, tenger, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel
netto gewicht: 1kg
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
scheepvaart gewicht: 1,48 kg
silhouet: mantel / kolom
taille: natuurlijke
seizoen: herfst, zomer, lente
body shape: misses, klein, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, apple
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwloos
zoom / trein: asymmetrische, korte / mini
getoond kleur: watermeloen
versieringen: bloem (en), side draperen, criss cross, kralen
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
stof: tule
collecties: herfst 2013
geweldige Galajurken online, zo blij dat ik besloot om het te bestellen van hier. de dimensionering was perfect, de kleur is geweldig. ik ben erg blij met de snelheid waarmee het werd hier in en hoe goed het verscheept. deze jurk perfect zal zijn voor de bruiloft ben ik bijwonen of een andere zomer-functie krijg ik de kans om te kleden voor. ik kan niet wachten om het te dragen! http://www.aimeblake.nl/schede-feestjurken-rits-een-schouder-hof-sleep-stretch-satijn-smno03029.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten