zaterdag 2 november 2013

prinses galajurk a-lijn strapless lieverd baljurk tule beading herfst 2013

prinses galajurk a-lijn strapless lieverd baljurk tule beading herfst 2013
netto gewicht: 2kg
lichaamsvorm: juffrouwen, tenger, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel
zoom / trein: vloer-lengte
hals: strapless, liefje
gelegenheid: quinceanera, prom, formeel 's avonds
scheepvaart gewicht: 2,48 kg
collecties: herfst 2013
silhouet: prinses, a-lijn, baljurk
seizoen: winter, herfst, zomer, lente
volledig gevoerd: ja
uitbenen: ja
stof: tule
taille: natuurlijke
trend: vintage geïnspireerde
ingebouwde beha: ja
getoond kleur: klaver
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, ruches
terug details: rits
notes: beading kleur zal zo worden afgebeeld ongeacht welke kleur Goedkope jurken je bestelling ik ben een beetje teleurgesteld want ik wilde kocht een jurk van uw maat, maar helaas het is te klein, want ik ben een beetje groot en ik zet de normale grootte 60 dank u te antwoorden mij dank u bij voorbaat ms roussel. Blozend Roze Bruidsmeisjes Jurken Scoop 3/4-length Mouw Schede smono03034

Geen opmerkingen:

Een reactie posten