donderdag 17 oktober 2013

trompet zeemeermin galajurken goedkoop crystal detaillering bow sjerp lint kralen

trompet zeemeermin galajurken goedkoop crystal detaillering bow sjerp lint kralen
stof: lovertjes
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
seizoen: zomer, herfst, lente
versieringen: crystal detaillering, bow (s), sjerp / lint, kralen
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
silhouet: trompet / zeemeermin
mouwlengte: mouwloos
trompet / mermaid spaghettibandjes vegen / borstelen trein lovertjes geraffineerde avondjurk
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
gelegenheid: de formele 's avonds, militaire bal, prom
hals: spaghetti bandjes
netto gewicht: 1,5 kg
taille: laten vallen
terug details: rits
zoom / trein: vegen / borstelen trein
collecties: herfst 2013
getoond kleur: champagne
volledig gevoerd: ja
de jurken online is absoluut prachtig, het sneller aangekomen dan ik had verwacht. het enige dat me stoort erover, is dat er geen kleinere maten. ik koos voor de kleinste en het hangt los op mij, dus ik heb om het te krijgen omgebouwd, wat jammer is.
pailletten Cocktailjurken kristal detaillering kralen kant draperen draperen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten