woensdag 30 oktober 2013

strapless organza avondjurk met slaap een-lijn baljurk najaar 2013

strapless organza avondjurk met slaap een-lijn baljurk najaar 2013
seizoen: winter, herfst, lente
mouwlengte: mouwloos
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
stof: organza
taille: natuurlijke
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
silhouet: baljurk, een-lijn
getoond kleur: lavendel
gelegenheid: de formele 's avonds, militaire bal, quinceanera, prom
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 2kg
hals: strapless
scheepvaart gewicht: 2,48 kg
collecties: herfst 2013
riem stof: satijn
uitbenen: ja
zoom / trein: trein rechter
versieringen: ruching, kant pailletten jurk ik was erg blij toen de ballgown aankwam, vooral omdat het zo goed passen. het kwam in een tijdig en woonde tot haar foto. het naaien was zeer goed gedaan. ik ben van plan om dit te dragen aan mijn kleinzonen bruiloft in september. ik heb een fantasie hoed en mooie schoenen gekocht van de internetr too.what een prachtige manier om te winkelen. ik hoefde niet te gaan van winkel naar winkel, zat hier in de privacy van mijn huis en bing bam boom im ingesteld voor de bruiloft. dit was mijn firstr aankoop van uw site, maar het was niet de laatste. im blij mee en zal regelmatig terugkeren. keep up the good work patricia maloney.
Kant Trouwjurk Korte mouw Gele Narcis V-hals Doek smno03018
Roze Cocktailjurk Regentschap Borduurwerk Een schouder Rits smno03017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten