donderdag 24 oktober 2013

chiffon galajurk goedkoop een schouder side draperen draperen kralen kristal detaillering

chiffon galajurk goedkoop een schouder side draperen draperen kralen kristal detaillering
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
hals: een schouder
uitbenen: ja
lichaamsvorm: zandloper, appel, juffrouwen, tenger, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
schede / kolom een schouder vloer-length chiffon avondjurk
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
seizoen: herfst, zomer, lente
silhouet: mantel / kolom
volledig gevoerd: ja
notes: beading zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de jurk
collecties: lente 2013
ingebouwde beha: ja
versieringen: side draperen, draperen, kralen, kristal detaillering
netto gewicht: 1,5 kg
trend: elegant, vintage geïnspireerde
getoond kleur: het blozen roze
ik droeg deze Goedkope jurken online voor mijn middelbare school jaar 12 formele en het was gewoon mooi ik heb nog nooit zo prachtig uit in een jurk voor! iedereen was commentaar op mijn jurk en vragen waar het was uit en de mensen zeiden dat ik eruit zag als een prinses of een griekse godin! dank je wel voor de jurk het was gewoon geweldig!
Moederschap Trouwjurk Blauw V-hals Mouwloos Rits tjno03042
Goedkope Avondjurken Goud Kolom Sweep Mouwloos tjno03041
Spaghetti Bandjes Mouwloos Satijn Chocolade Galajurken online tjno03040

Geen opmerkingen:

Een reactie posten