donderdag 24 oktober 2013

asymmetrisch galajurken online bestellen zwart chiffon een schouder side draperen draperen

asymmetrisch galajurken online bestellen zwart chiffon een schouder side draperen draperen
hals: een schouder
schede / kolom een ​​schouder chiffon cocktailjurk
ingebouwde beha: ja
terug details: rits
bekleding kleur: zwart
silhouet: mantel / kolom
volledig gevoerd: ja
taille: natural
versieringen: side draperen, draperen
mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: zwart
netto gewicht: 1kg
gelegenheid: homecoming, cocktail party
collecties: homecoming 2013, voorjaar 2013
zoom / trein: asymmetrisch
stof: chiffon
scheepvaart gewicht: 1,48 kg
schede / kolom enl schouder chiffon Lange Galajurken
uitbenen: ja
ik kocht deze jurk in het blauw voor een optocht ik was in meer dan de zomer. ik vond deze jurk was prachtig, het is echt goed passen en het was behoorlijk goed gemaakt. ik heb deze jurk op tijd en er waren geen problemen met het of de site, zal ik zeker deze site weer! chiffon galajurken met lange mouwen lieverd criss cross split vooraan beading ruches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten