woensdag 30 oktober 2013

chiffon en kant strapless galajurk met kralen een-lijn hoge hals knie-lengte

chiffon en kant strapless galajurk met kralen een-lijn hoge hals knie-lengte
volledig gevoerd: ja
stof: kant, chiffon
uitbenen: ja
zoom / trein: knie-lengte
versieringen: beading, appliques
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom
scheepvaart gewicht: 1,48 kg
getoond kleur: het blozen roze
hals: een hoge nek
mouwlengte: mouwloos
netto gewicht: 1kg
terug details: rits
ingebouwde beha: ja
silhouet: a-lijn strapless galajurk
taille: natuurlijke
collecties: herfst 2013
ik had een paar negatieve reviews over dit bedrijf lezen en vond de 'online' support vrij verschrikkelijk toen ik probeerde om vragen te stellen voordat u een bestelling. maar mijn dochter vond de jurk zo geweldig dat we besloten om een ​​kans en ik ben zo blij dat we dat deden. het kwam binnen ongeveer tien dagen. echt prachtig gemaakt, precies zoals de foto. het was een beetje lang dus misschien het bestellen van de gemaakte op maat versie zou beter zijn geweest voor ons. ook volgden we de maattabel zorgvuldig en bestelde een 4 zijn een klein beetje groot. maar over het algemeen zou ik niet aarzelen om dit bedrijf opnieuw gebruiken. Lange Avondjurken Champagne Liefje Pick-Ups Schede smno03019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten