donderdag 17 oktober 2013

trompet zeemeermin galajurk grote maat kralen pailletten draperen kristal detaillering

trompet zeemeermin galajurk grote maat kralen pailletten draperen kristal detaillering
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
uitbenen: geen
volledig gevoerd: ja
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
silhouet: trompet / zeemeermin
notes: we vinden het jammer dat deze pailletten jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn ontwerp
mouwlengte: mouwloos
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: ocean blue
stof: tule, kant
trompet mermaid v-hals vloer-lengte kant en tule avondjurk
terug details: lace-up
taille: laten vallen
seizoen: winter, herfst, lente
versieringen: kralen, pailletten, draperen, kristal detaillering
collecties: herfst 2013
ingebouwde beha: ja
hals: v-hals
zoom / trein: vloer-lengte
kocht deze in maat 4 en in narcis kleur. het is precies zoals voorgesteld, behalve ik problemen gehad met mijn-de bloemen werden losjes genaaid met witte draad en dit is zeer merkbaar van dichtbij. ik nam het mee naar naaister om het te veranderen naar draad narcis. het was eenvoudig op te lossen. de jurk is echt zwaar dat is een goed teken van de kwaliteit en ik verheug me op het dragen van het. het is volledig gevoerd en heeft uitbenen en ingebouwde beha. voor de prijs die ik betaalde het was het waard.
goud lange avondjurken mouwen pailletten bandage v-hals zeemeermin
a-lijn galajurk grote maat chiffon geen een schouder pailletten mouwloos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten