maandag 15 april 2013

lange galajurken schede kolom kap sweep / borstel trein chiffon


lange galajurken schede / kolom kap sweep / borstel trein chiffon
ik dit galajurken gekocht voor een militaire bal en ik had besteld in aangepaste maten. het werd geleverd in de exacte maten, maar ik hoefde te hebben het erin genomen (het was mijn eigen schuld dat ik niet het geven van de juiste maten voor de taille.) ik had ook de trein ingekort, maar dat was alleen omdat ik niet wilde dat de lange avondjurk verpest bij het lopen door de stad en naar mijn auto. het materiaal was mooi en comfortabel en de robijnrode kleur is precies zoals hierboven afgebeeld. afstemmen en de scheepvaart was snel en ik heb niets te extra bij de douane te betalen. ik kreeg niets dan positieve complimenten op de avond van het evenement en het was zeer comfortabel om te lopen, zitten en binnen ik heb al weer een lange prom jurken voor een bruiloft ik heb in mei aangeschaft en ik ben zo opgewonden voor haar om binnen te komen dansen . zal ik waarschijnlijk altijd kopen van deze website voor een formele gelegenheid. de foto hieronder is de dag van het evenement, het is een beetje donker, maar ik hoop dat het helpt. SMIL Lange Galajurken online goedkope, verkoop lange Galajurk grote maten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten