maandag 15 april 2013

a-lijn geliefde vloer-length chiffon rode galajurken


a-lijn geliefde vloer-length chiffon rode galajurken
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, criss cross, ruching
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: narcis
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
http://galajurken.loggy.nl/
i deze rode galajurken besteld voor mijn dochter prom. de jurk op tijd aangekomen. geel is de kleur voor de zomer kocht uit haar rode highlights in haar haar. de jurk was trouw aan de grootte, koop ik een maat 2. ze zo veel complimenten ontvangen op de jurk konden zij niet geloven bestel ik de jurk online. dit is mijn tweede aankoop, om welke evenementen ik zal met behulp van smil! Goedkope rode galajurken lang online, sexy mooie rode galajurken korte met kant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten